آرایشی و زیبایی, آموزش و چگونه ها, دسته‌بندی نشده, مراقبت و سلامتی

لوازم آرایش اصل چه تاثیری بر روی پوست می گذارند؟

خرید لوازم آرایشی و تاثیر روانشناختی آن

لوازم آرایش از زمان پیدایش بشر وجود داشته است. این مسئله کمی دور از ذهن بوده، اما تمامی خانم ها به طور غریزی تمایل شدیدی برای زیباتر دیده شدن دارند. لوازم آرایش می تواند کمک زیادی برای تحقق این تمایل کرده  و ذهن بانوان را آرام سازد. طبق آخرین نظرات روانشناسان، بیماری های روانی زیادی وجود دارد که ریشه آنها عدم اعتماد به نفس فرد است که به  خود زشت پنداری معروف است.

چرا خانم ها از لوازم آرایش استفاده می کنند؟

لوازم آرایش

بیماری زشت پنداری معمولا در اکثر خانم ها وجود داشته و به همین علت خانم ها تمایل زیادی برای خرید لوازم آرایشی و حتی عمل جراحی نشان می دهند. درست است که ریشه این بیماری باید درمان شود و در صورت افراط آن فرد قادر به حل مشکلات خود نبوده و در نهایت به رشد فردیت دچار می شود. اما استفاده از محصولات آرایش و راه کار هایی برای بهتر شدن و جذاب تر شدن به شکل معمولا امری طبیعی بوده و در وجود هر انسان یا حیوانی است.

اهمیت خرید لوازم آرایش در خانم ها

محصولات آرایشی از قدیم بین خانم ها وجود داشته و امروزه به تکامل رسیده است. علاقه خانم ها به زیبا شدن و زیبا دیده شدن امری طبیعی است و به همین علت به خرید محصولات آرایشی روی می آورند.

از نظر روانشناسی ذهن خانم ها از ابتدای کودکی تمایل به زیبایی داشته و حتی در سنین کودکی علاقه دارند تا خود را آراسته تر ببیند. خرید لوازم آرایشی می تواند ذهن خانم ها را طبقه بندی و از استرس روزانه آنها بکاهد. شاید خنده دار به نظر برسد اما لوازم آرایش ارتباط مستقیمی بر روی اعتماد به نفس بانوان دارد.

طبق آخرین آزمایشاتی که دانشگاه هاروارد بر روی خانم ها گرفتهاست، میزان اعتماد به نفس وعزت نفس خانم هایی که از لوازم آرایش استفاده می کنند ۴۰ درصد بیشتر از خانم هایی است کهاز آنها استفاده نمی کنند. 

با تمام این گفته ها خانم ها باید توجه داشته باشند که حتما از لوازم ارایشی اصل استفاده کنند. زیرا  محصولات آرایشی از آنجایی که ارتباط مستقیمی با پوست، مو و چشم افراد دارد باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد در غیر این صورت باعث‌ حساسیت شده و آسیب رسان است.

امروزه با سرعتی که تکنولوژی داشته، محصولات آرایشی مرغوبی وارد بازار شده است. این محصولات آرایشی می‌ توانند علاوه بر ایجاد زیبایی، در روند پیر شدن تاثیر مستقیمی داشته و حتی خطر ابتلا به بیماری پوستی را نیز کاهش دهند. برای خرید لوازم آرایشی بهتر است خوب تحقیق کرده و لوازمی را خریداری کنید که با پوست  خودتان سازگار باشد.

چرا باید از لوازم آرایش مرغوب استفاده کنیم ؟!

لوازم آرایش

محصولات آرایشی ترکیبی از مواد شیمایی، رنگ و عطر است. امروزه با توجه به افزایش اطلاعات سعی در کاهش مواد شیمیایی و افرایش مواد گیاهی در لوازم آرایش شده است. تا حالا نام افلاتوکسین Bرا شنیده اید؟ این ماده‌ نوعی سم است که در لوازم آرایش های غیر استاندارد وجود دارد. وجود این سم باعث تخریب سطح بیرونی پوست شده و در صورت استفاده مکرر این تخریب به لایه های زیرین پوست رسیده و آن را ازبین می برد. این سم باعث به‌ وجود اومدن انواع سرطان های پوستی می شود. استفاده از محصولات آرایشی نا‌مرغوب به مرور زمان پوست را تخریب کرده و کاملا از بین می‌برد. پیر شدن زودهنگام دوست از مهم ترین آسیب هایی است که استفاده از لوازم آرایش نامرغوب ای

ست کامل لوازم آرایش شامل چه اجناسی می باشد؟

برای خرید محصولات آرایشی شما ابتدا باید احتیاج های خود را بدانید. در یک ست مناسب اولین محصولی که  خریداری می‌شود کرم ضد آفتاب است. اولین قدمی که در آرایش مورد توجه قرار می‌گیرد، تمرکز بر روی پوست است. استفاده از کرم پودر و ضد آفتاب می تواند آرایش شما را جذاب تر کند. دومین محصول در خرید لوازم آرایشی، رژ گونه است. رژگونه می تواند صورت شما را شاداب تر نشان دهد.

معمولا رژگونه ها در دو حالت مات و براق تولید می شود.

برای استفاده از آنها جنس پوست خود را نیز مد نظر داشته باشید. اگر صورت شما دچار آکنه است از رژ گونه مات استفاده کنید. در خرید لوازم آرایشی خود هیچگاه ریمل را فراموش نکنید. ریمل باعث گیرا تر نشان دادن چشم ها می شود. استفاده از ریمل باعث تغییر شکل چشم های شما شده و آن را جذاب تر می کند.

ست براش کامل کننده خرید لوازم آرایشی شما است. براش ها در تمیز جلوه دادن آرایش شما نقش موثری دارند. آخرین مرحله برای کامل کردن ست آرایشی، خرید رژ لب است. استفاده از رژ لب یا لیپ گلاس، آرایش شما را کامل کرده و چهریتان را باز می کند. انتخاب رنگ رژلب بسیار مهم است. برای انتخاب بهتر است ابتدا رنگ پوست خود و مدل لب هایتان را مد نظر داشته باشید.

بهترین برند لوازم آرایش

لوازم آرایش

پوست شما حساس ترین و بیرونی ترین عوض بدنتان است. برای زیبا تر شدن اولین قدم داشتن پوست شاداب، روشن و بدون اکنه است. لوازم آرایش های درمانی در بازار وجود دارد که به بهتر شدن پوست شما کمک زیادی می کند. معمولا نور خورشید آسیب زیادی بر روی پوست دارد، به همین دلیل کرم های ضد آفتابه یا بی بی کرم و سی سی کرم تولید شده اند. این کرم ها با ایجاد لایه ای سبک و نازوک علاوه بر پوشانده عیوب پوستی شما، آسیب هایی را نور خورشید ایجاد می کند را به حداقل می رساند.

نکته دیگری که باید در مراقبت های پوستی رعایت شود، خریدمحصولات آرایشی پاک کننده است. لوازم آرایش نباید بیشتر از ۲۴ ساعت بر روی پوست شما قرار بگیرد. برای پاک کردن آنها باید از محصولات خاصی مانند شیر پاکن استفاده کنید. این محصولات تمامی آلودگی های سطح‌ پوست را به شکل عمیق پاک کرده و پوست شما را آرام می کند.

سخن پایانی

همان طور که در این مقاله گفته شد محصولات آرایشی از دیرباز در بین خانم ها وجود داشته و همیشه باعث ایجاد اعتماد به نفس در آنها خواهد شد. به همسن علت سالانه در سراسر جهان مبالغ زیادی صرف تولید و مصرف لوازم آرایش می‌شود. استفاده از لوازم رایش مرغوب از مهم ترین نکاتی است که خانم ها باید به آن توجه داشته باشند.

زیرا در صورت استفاده از لوازم آرایش های کاملا تقلبی آسیبی جبران ناپذیر به پوست آنها وارد شده و در نهایت موجب پیری زود هنگام آن خواهد شد. فروشگاه شیکولات با ارایه بهترین برند های تولید لوازم آرایش اصل این افتخار را دارد تا رضایت مشتریان را جلب کرده و حافظ سلامت پوست و روح‌خانم ها باشد. برای خرید محصولات سایت ما شما می توانند یه قسمت فروشگاهی سر بزنید. فروشگاه ما علاوه بر محصولات زیبایی، محصولات بهداشتی ‌و مراقبتی پوستی نیز دارد که سبب بهبود وضعیت پوستی شما خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید