آرایشی و زیبایی, آموزش و چگونه ها, محصولات بهداشتی, مراقبت و سلامتی

کرم دور چشم و اهمیت استفاده از آن چیست

چرا باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

پوست بیرونی ترین ارگان بدن است که تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی افراد دارد. به همین علت باید به صورت جزئی به مراقبت از آن بپردازیم. پوست زیر چشم حساس ترین نقطه صورت است. این پوست بسیار نازک بوده و زود تر از دیگر نقاط دچار چروک می شود. به همین منظور بهتر است برای جلوگیری از روند پیری یا سیاهی آن از کرم دور چشم استفاده کنیم.

همان طور که برای مراقبت از پوست صورت خود از کرم های مرطوب کننده استفاده می کنید، باید برای مراقبت از پوست زیر چشم خود نیز از کرم های مخصوص مناسب با پوست خود استفاده کرده تا این ناحیه زیبایی خود را از دست ندهد. چشم از اعضای اصلی صورت است.

زیبایی چشم تاثیر بسیار زیادی بر روی جذابیت افراد دارد. بهتر است برای زیبا تر شدن چشم های خود حتما برنامه مناسبی داشته باشید. در آین مقاله ما قصد داریم تا به شما عزیزان اهمیت استفاده کرم دور چشم را گوشزد کنیم لطفا تا ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

چرا باید از پوست دور چشم مراقبت کنیم ؟

کرم دور چشم

زمانی که پوست دور چشم خود را لمس کنید متوجه خواهید شد که چقدر حساس و نازوک است. به همین علت بیشتر از دیگر نقاط مورد آسیب قرار می گیرد. بیشترین مشکلاتی که در پوست زیر چشم شایع است، تیرگی، پف، گودی و چین چروک است. به همین علت کرم دور چشم با خواص گوناگون در بازار وجود دارد که با استفاده از آن ها شما می توانید این مشکلات را حل کنید. اگر به پوست زیر چشم خود توجه لازم را نداشته باشید در سنین بالاتر این مشکلات کاملا حاد شده و زیبایی صورت شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگر شما از روتین پوستی مناسبی استفاده کنید قادر هستید تا روند پیری صورت و پوست زیر چشم خود را به تعویق بی اندازید. اهمیت استفاده از کرم دور چشم دقیقا در این مرحله احساس می‌شود. این کرم ها شادابی و طراوت پوست شما را به صورت عمیق بازگردانده و سلول های حساس پوست دور چشم را تقویت می کند.

خواص استفاده از کرم های دور چشم چیست؟

  • آبرسانی دقیق پوست دور چشم به طور عمیق
  • مرطوب نگه داشتن این ناحیه و جلوگیری از روند کاهش کلاژن
  • کلاژن سازی بیشتر ناحیه دور چشم جهت جلوگیری از چین و چروک و تیرگی
  • تقویت و بهبود سلول های زیر چشم جهت رفع گودی آن
  • درمان پف چشم با تقویت سیستم خون رسانی در این ناحیه

 

چگونه از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

کرم دور چشم

برای استفاده از کرم دور چشم ابتدا تمامی صورت خود را شسته تا تمامی آلودگی پوستی شما برطرف شود. سپس از تونر یا تونیک پوستی به دور چشم خود بزنید این کار باعث می شود تا پوست دور چشم شما آمادگی بهتری برای جذب کرم دور چشم داشته باشد.

مقدار کمی از کرم را برداشته به ناحیه زیر چشم و گودی و قسمت های دارای چین و چروک بمالید توجه داشته باشید که به حالت ضربه ای زده تا کرم بهتر جذب پوست شما شود. نکته مهم در استفاده از کرم دورچشم آن است که این کرم باید دقیقا از استخوان اوربیتال تا زیر چشم زده شود. استخوان اوربیتال دقیقه از بینی تا انتهای گونه ادامه دارد. در بین چشم و استخوان یک فضای خالی وجود دارد که کرم باید دقیقا زیر آن قسمت قرار بگیرد.

برای جذب بهتر کرم دور چشم باید این ناحیه را کاملا ماساژ دهید. از بینی شروع کرده و به حالت مالش تا انتهای چشم خود انگشت ، رول، ماساژور و جید رول را بکشید. بهترین وسیله برای ماساژ استفاده از جید رول است. زیرا پوست انگشت کرم های این ناحیه را جذب کرده و مقدار کمی به پوست زیر چشم نفوذ می کند.

وقتی به سمت بالای پلک می رسید، کرم را روی استخوان ابروی خود، همچنین می توانید کمی از کرم روی خود پلک قرار دهید. کرم روی پلک حرکت می کند، بنابراین لازم نیست مقدار زیادی از آن مصرف کنید. در حقیقت مصرف مقدار زیادی کرم در اطراف چشم باعث ایجاد پف چشم در روز بعد می شود.

 

چرا باید کرم دور چشم را به روی پوست فشار دهیم؟

 

فشار دادن کرم باعو نفوذ بیشتر آن می شود. زمانی که کرم در اطراف پوشت چشم پخش شود به راحتی جذب پوشت شده و تاثیرات بیشتری دارد. بنابر این فشار دادن کرم به روی پوست بهتر از مالیدن آن است. بهترین کار حالت ضربه ای است که به پوست خود میزنید. انگشت اشاره خود را با ضربه های آروم به روی کرم زده و آن را به دور چشم هم پخش کنید. این کا را تا زمانی ادامه دهید که کرم جذب پوست شما شود.

 

نکاتی که باید هنگام استفاده از کرم های دور چشم به آن توجه داشت!

کرم دور چشم

از استفاده مقدار زیاد کرم دور چشم در ناحیه زیر چشم جدا خود داری کنید. زیرا همانطور که می دانید این ناحیه پوست نازوکی داشته و به همین علت به هیچ عنوان تحمل چربی زیاد را ندارد. استفاده زیاد از کرم باعث پف زیر چشم میشود. هیچگاه کرم را درست در زیر خط مژه استفاده نکنید زیرا باعث آسیب رساندن به خود چشم می شود. از مالیدن و کشیدن پوست این ناحیه کاملا خود داری کنید. زیرا این پوست بسیار نازک بوده و در مرور زمان هنگام مواجه با کشیدن دچار چین و خطوط می شود.

سخن پایانی

کرم دور چشم از مهم ترین نکاتی است که باید در روتین پوستی مورد استفاده قرار بگیرد. همان طور که در پاراگراف های قبلی گفته شد پوشت زیر چشم کاملا حساس بوده و بسیار نازوک است. عدم توجه به این ناحیه باعث می شود که زودتر از موعد دچار خط و چروک شده و زیبایی شما تحت تاثیر قرار بگیرد. این کرم ها تاثیرات کاملا مناسبی بر روی پوست شما گذاشته و این امکان را می دهد تا این ناحیه کاملا رطوب رسانی شود و از تیرگی و گودی آن جلوگیری می کند.   فروشگاه شیکولات بهترین کرم های دور چشم را برای شما عزیزان ارائه کرده است که قیمتی کاملا بصرفه دارند. بهتر است برای خرید از قسمت فروشگاه سایت ما دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید